lamerskie pytania

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Śro, 14 Lis 2001, 16:08:23 CET

On Tue, Nov 13, 2001 at 11:08:47PM +0100, Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski wrote:
> /etc/sysconfig/network
>
> # Set hostname here (only hostname)
> HOSTNAME=nazwa.mojego.hosta
>
> # Set domainname here
> NISDOMAIN=nazwa.mojej.domeny

Bzdury waść pleciesz!!!!

NISDOMAIN to nazwa domeny NIS. I najprawdopodobniej w tym przypadku może
być pusta.
HOSTNAME to nazwa hosta, bez domeny.

Więc jeśli pełna nazwa hosta to "nazwa.mojego.hosta", a NISa nie używamy
(mało kto tego potrzebuje), to:

w /etc/sysconfig/network:

HOSTNAME=nazwa
NISDOMAIN=