lamerskie pytania

Grzegorz Doliński grzegorz w kobra.lm.pl
Śro, 14 Lis 2001, 21:09:02 CET

A Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski napisal(a):

># Set hostname here (only hostname)
                      ^^^^^^^^^^^^^
>HOSTNAME=nazwa.mojego.hosta
powinno być:
HOSTNAME=nazwa

># Set domainname here
>NISDOMAIN=nazwa.mojej.domeny
Jeśli używasz NIS :)

>Z tego co mi wiadomo /etc/hostname ustawiane jest poprzez powyższy plik, a
>nie bezpośredni wpis.
Generalnie tak, ale pamiętaj o wpisaniu nazwy Twojego hosta do /etc/hosts.
Jeśli nie masz innych interface'ów sieciowych to możesz zaryzykować wpis:

127.0.0.1	nazwa.moja.domena nazwa localhost localhost.localdomain

Grzegorz
--