ldap - schematy

--s+ ser w metalab.unc.edu
Śro, 14 Lis 2001, 23:30:26 CET

--->[Quoting Rober Kurtys <bob w pozyton.net.pl>:]

> bry
>
> Czy ktoś może mi polecić jakieś źródła na temat schematów ldap
> chodzi mi szczególnie (w tej chwili) o aliasy w ogóle i o aliasy mailowe;
> jak powinien wygladac schemat ldap , atrybuty, w miare mozliwości również grupy mailowe
> rfc822MailMember powinienem użyć , czy coś innego?

jesli chodzi o poczte, przyjrzyj sie najlepiej praktycznym rozwiazaniom,
mowie tu o implementacji ldap w vpopmail: http://www.inter7.com/vpopmail/

sergio
--
             http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
|linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|maxweber.net|it-zone.org|