Qmail - smtp - problemy

pb675@students.mimuw.edu.pl pb675 w students.mimuw.edu.pl
Czw, 15 Lis 2001, 15:01:45 CET

Hi
Mam maly problem z qmailem a dokladniej z ustawieniem serwera smtp.

1)Moim zamierzeniem bylo stworzyc serwer smpt i pop3 na qmailu (dla sieci
lokalnej podlaczonej do internetu) ... pop3
dziala bez problemu, ale przy probie wyslania wiadomosci do innego hosta
pojawia sie blad 'not found in rcpthosts' czy cos w tym stylu.

2) gdzie mozna ustawic aby qmail byl domyslnym deliverem poczty na
komputerze? gdy pisze 'mail user w localhost' wiadomosc nie dochodzi ale gdy
uruchomie np. pine i wpisze jako smtp-server adres komputera albo jego nr
ip wszystko chodzi jak nalezy
Czy moglby mi ktos pomoc - mam male (prawie zadne) doswiadczenie w pracy z
qmailem