Posty!

Mikołaj Habdank-Wojewódzki mecat w interia.pl
Czw, 15 Lis 2001, 21:44:48 CET

Witajcie!

Mam coraz większy problem z odbieraniem postów z gupy.
Są takie, które odbiera mój brat, na komputerze obok i ja.
Są natomiast też inne, które trafiają tylko do niego.
Co ciekawe, sytuacja odwrotna się nie zdaża. Myślałem że
może być to wina interii, ale wydaje mi się to o tyle mało
prawdopodobne, że nie tracę żadnych innych maili - tylko
te z grupy gdzieś się zapodziewają.
Jeśli ktoś wie do kogo się z tym zwrócić, to prosił bym o
informacjię.

Od 'Deeper and deeper' do 'Music'. Madonna. Greatest Hits vol.2.
http://rozrywka.interia.pl/madonna/