Posty!

--s+ ser w metalab.unc.edu
Czw, 15 Lis 2001, 22:01:16 CET

--->[Quoting Mikołaj Habdank-Wojewódzki <mecat w interia.pl>:]

> Witajcie!
>
> Mam coraz większy problem z odbieraniem postów z gupy.
> Są takie, które odbiera mój brat, na komputerze obok i ja.
> Są natomiast też inne, które trafiają tylko do niego.
> Co ciekawe, sytuacja odwrotna się nie zdaża. Myślałem że
> może być to wina interii, ale wydaje mi się to o tyle mało
> prawdopodobne, że nie tracę żadnych innych maili - tylko
> te z grupy gdzieś się zapodziewają.
> Jeśli ktoś wie do kogo się z tym zwrócić, to prosił bym o
> informacjię.

jeśli chodzi o serwer list pocztowych, proszę o bezpośredni
kontakt ze mną. pytanie pomocnicze: czy brat również ma konto
na interii? :-)

--
             http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
|linuxdoc.org|gnu.org|hyperreal.pl|pld.org.pl|maxweber.net|it-zone.org|