Diskless

Grzegorz Doliński grzegorz w kobra.lm.pl
Czw, 15 Lis 2001, 22:15:28 CET

A Stacho Pal napisal(a):

>Witam!
>Czy używa (może) ktoś PLD ze stacjami bezdyskowymi?
>Jeśli tak, to może napisze kilka słów przy pomocy
>jakich metod (ethetboot?) ?? I w jakim pakiecie
>PLD jest bootpd???
Moje próby z bezdyskowcami przerwałem jakiś rok temu.
Ale wtedy byłem jeszcze "czerwonym kapelusikiem".
Udało mi się przygotować serwer i wystartować jajko
z dyskietki. Chętnie wrócę do tego projektu.
Trudno jest jednak zrobić jakiś uniwersalny pakiet
typu diskless bo karta musi być w jajku, a nie
w postaci modułu. Czyli dla każdej karty musisz
robić osobne jajko. Jeśli tylko masz możliwość i chęci
to i ja się przyłączę może coś razem skomponujemy. Wszak
właśnie tak działa PLD-devel.

A na serwer PLD nadaje się wyśmienicie.

Grzegorz
--