lamerskie pytania

Fryderyk 'Fritz' Dziarmagowski fritz w inetia.pl
Czw, 15 Lis 2001, 22:34:15 CET

On Wed, 14 Nov 2001, Grzegorz Doliński wrote:

>                       ^^^^^^^^^^^^^
> powinno być:
> HOSTNAME=nazwa

Miało być: nazwa_twojego_hosta, wyszły głupoty ;)

> Jeśli używasz NIS :)

Hmm, jeśli moja maszyna nie pracuje w sieci, a np. używam sendmaila do
wysyłania poczty, to ustawienie nisdomain rozwiązuje problem daemona
pocztowego, który upiera się co do posiadania domeny przez host.
Nie zagłębiałem się w ten problem, rozwiązanie chyba jakieś
poslackwarowe ;) Sugestia z mojej strony, że ustawnienie nisdomain jest
niejako konieczne jest przypadkowa, dotyczy jedynie mojej pld maszyny. No
cóż, niezupełnie przemyślałem sprawę zanim napisałem ;)

Dzięki za konstruktywne uwagi i pożyteczną krytykę.

pozdr.

f.s.d.
--
[ Fryderyk Dziarmagowski <fritz w inetia.pl> ]
[            Linux Registered User #164489 ]