PLIP jeszcze raz

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Nie, 18 Lis 2001, 18:47:44 CET

Cześć.
Z tego co widziałem w źródłach kernela 2.2.19 PLIP przesyła tylko 4 bity na raz.
Czy w najnowszych kernelach jest wersja 8 bitowa?

Mam laptopa i chciałbym mieć mały, ale uniwersalny kernel.
Co trzeba wkompilować, żeby mieć obsługę kart ethernetowych.
Czy jest sens w ogóle kompilować do modułów te karty, które są standardowo w kernelu.
Czy są wśród nich takie karty, które działają z laptopem?
Czy trzeba skompilować zupełnie inny pakiet?

Witold Filipczyk