Qmail - smtp - problemy

Daniel Mróz beorn w send.gromada.pl
Pon, 19 Lis 2001, 10:19:37 CET

On Thu, Nov 15, 2001 at 19:46:46 +0100, Przemyslaw 'Dj_RzulF' Knycz wrote:
> Musisz ustawić "Serwer poczty wychodzacej wymaga autoryzacji"
Raczej nie bardzo sadze... ;)
Predzej `rm /var/qmail/control/rcpthosts' i porobienie stosownych
wpisow w /etc/hosts.allow

> Pierwsze to musisz miec w pliku "locals" wpisane localhost, pozatym jezeli
> wysylasz do "lokalnego sewerera" to wystarczy "mail user".
Ja bym raczej zaproponowal przeczytanie dokumetacji dolaczonej do
Qmail. Jest tam wszystko bardzo ladnie opisane, krok po kroku.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w--- O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h+ r--- y?