Własny kernel

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Pon, 19 Lis 2001, 18:16:43 CET

Dnia 18 lis o godzinie 20:37:01 +0100, Grzegorz Doliński napisał(a):
> A Bartosz Jakubski napisal(a):
>

> W PLD ustawiamy jeszcze:
> CONFIG_ROMFS_FS=y
> CONFIG_EXT2_FS=m

Dziękuję za odpowiedzi, ROMFS mi brakło.

> I pamiętaj by dopisać do lilo.conf "read-only" w odpowiedniej sekcji.

Przypomniałem sobie, że przecież mam wszystkie pakiety skompilowane na
2.2, w tym util-linux, a więc i mount jest na 2.2... Zgaduję, że muszę
przekompilować util-linux z nagłówkami 2.4 .

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --