sparc, XFree86-4.1 i mysz

Andrzej Dopierała - Undefined undef w transilvania.eu.org
Wto, 20 Lis 2001, 16:01:47 CET

On Tue, Nov 20, 2001 at 12:55:54PM +0100, Adam Gorzkiewicz wrote:

> Ale żeby na xfree86.org chociaż się o tym zająknęli ...
sadze ze to raczej cos z ixami u nas. gdy instalowalem redhata, to ixy
sie podniosly i nie zauwazylem zeby cos nie dzialalo... choc w zasadzie
pierwsza probe uruchomienia ixow podjalem dopiero po upgrade tego co sie
da do pld...

> A tak z innej beczki - jakiego używasz kernela i czy udało ci się skompilować
jajko to:
[root w athena root]# uname -a
Linux athena 2.2.19 #6 Fri Oct 26 18:55:54 CEST 2001 sparc pld
kompilowane z patchami z pld i powylaczanymi niektorymi opcjami.
ciagle z utesknieniem czekam na jajko dystrybucyjne dla sparc...

> util-linux-2.2.11l ??
tak :)
ale dopiero po instalacji jajka z patchami na openwalla.
no.. i jeszcze musialem wywalic z speca wpisy dotyczace podajze
sfdiska..czy czegos takiego. nie pamietam. W kazdym razie cos tam sie
nie budowalo z tych egzotycznych rzeczy wiec nawet nie probowalem
dochodzic dlaczego.

> I jeszcze - na jakiej maszynie działasz (ja na ss20)?
[root w athena root]# cat /proc/cpuinfo
cpu             : Texas Instruments, Inc. - MicroSparc
fpu             : TI MicroSparc on chip FPU
promlib         : Version 3 Revision 2
prom            : 2.9
type            : sun4m
ncpus probed    : 1