Fwd: Re: sparc, XFree86-4.1 i mysz

Adam Gorzkiewicz adgorz w wp.pl
Wto, 20 Lis 2001, 18:35:01 CET

sadze ze to raczej cos z ixami u nas. gdy instalowalem redhata, to ixy
sie podniosly i nie zauwazylem zeby cos nie dzialalo... choc w zasadzie
pierwsza probe uruchomienia ixow podjalem dopiero po upgrade tego co sie
da do pld...

Tek - tylko, że rh 6.2 używa ixów 3 a w nich servera XSun. Zastanawiam się,
czy to, że nie ma nowych dystrybucji na sparc nie jest spowodowane właśnie
takimi problemami z ixami 4. Ciągnę właśnie iso suse 7.3 beta. Mam zamiar
zainstalować je na próbę i podejrzeć jak tam to wszystko jest rozwiązane. Mam
nadzieję, że tam jest XFree86-4.
Pozdrawiam:
--
Adam Gorzkiewicz