postfix-20011115-0.2 i pine-4.33-12 = problemy !

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Śro, 28 Lis 2001, 00:06:57 CET

On Tue, 27 Nov 2001 22:28:46 +0100 (CET), you wrote:
>Kiedy próbuję wysłać pocztę z pine'a dostaję komunikat, że nie można jej
>wysłać. W logach postfiksa jest coś takiego:
>serwer postfix/smtpd[1465]: warning: missing attribute reason in input
>from unknown_stream
>A poczta mimo wszystko wysyła się. O co tu chodzi ???

No to jest nas dwóch :) pisałem, mękoliłem (na pld-devel-pl) że tak się
dzieje ale i tak wypuścili bubla, qboosh stwierdził że to błąd w mojej
konfiguracji ale ja poza sasl, rbl, tls i pop-before-smtp nic szczególnego
nie używam (przymierzam się do używania mysql ale na razie nie mam czasu
się tym zająć).

PS. Nadal używam 20010525-0.1 zbudowanego z --without ipv6 --without ldap
--with mysql i działa bardzo stabilnie.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć