postfix-20011115-0.2 i pine-4.33-12 = problemy !

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Śro, 28 Lis 2001, 14:11:45 CET

On Wed, 28 Nov 2001 10:39:11 +0100, you wrote:
>Spróbuj odpalić gołego postfiksa, tzn. skompilowanego bez żadnych patchy.

A po co mi taki? Poza tym widzę w specu:
Patch0:         %{name}-config.patch
Patch1:         %{name}-pl.patch
Patch2:         %{name}-conf_msg.patch
Patch3:         %{name}-ipv6.patch

A skoro kompiluję --without ipv6 to:
%{!?_without_ipv6:%patch3 -p1 } się nie nakłada, jedyny patch, który
mógłby ewentualnie coś mieszać to wstawiony na chama do %setup:
patch -p1 -s <pfixtls-%{tls_ver}/pfixtls.diff
ale tak się składa że ja go koniecznie potrzebuje.
Co do patchy 0 i 1 to nic ciekawego nie robią poza zmianą komunikatów na
polskie a 2 miesza rzeczywiście coś w kodzie ale nie wiem co bo nie znam
C.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć