applnk jest niekompletne

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Śro, 28 Lis 2001, 23:55:00 CET

On Wed, Nov 28, 2001 at 09:33:00PM +0000, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:
> Promoting Acrobat Reader from Graphics/Viewers to Graphics
> Promoting Acrobat Reader from Graphics to PLD Linux
> Promoting Fdesign - xforms GUI builder from Development/Visual to Development
> Promoting Fdesign - xforms GUI builder from Development to PLD Linux
> Promoting WmCalClock from DockApplets to PLD Linux
> Promoting joe from Editors to PLD Linux
> Promoting slrn from Sieć/Grupy dyskusyjne to Sieć
> Promoting Gnumeric from Biurowe/Arkusze kalkulacyjne to Biurowe
> Promoting Dźwięk from Ustawienia/GNOME/Multimedia to GNOME
> [...]
Nie jestem pewien, czy rozumiem o co ci chodzi, ale powyższe
,,promocje'' to taki feature, żeby nie było menu z pojedynczymi
ikonkami. Można to wyłączyć opcją --no-promote.
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--