postfix-20011115-0.2 i pine-4.33-12 = problemy !

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Czw, 29 Lis 2001, 13:16:41 CET

On Thu, 29 Nov 2001 09:59:26 +0100, you wrote:
>Było to już parokrotnie postulowane, ale bez skutku. Nie można się
>jednak poddawać: czy mógłbyś kloczku przerzucić postfixa z test do
>głównej gałęzi?

Veto o ile mogę!!! 20011115 też jest walnięty i nie działa lokalnie z
pine!!! proponuję jak najszybszą przebudowę z tego co jest w repo i
przerzucenie z /test do PLD-1.0!!!

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć