OT: potrzebuje dobry modem ISDN

Grzegorz Doliński grzegorz w kobra.lm.pl
Czw, 29 Lis 2001, 21:36:23 CET

A Radoslaw Kintzi napisal(a):

>Czy grupowiczem moga mi jakis szczegolnie polecic lub odradzic?
>Oczywiscie ma to wspolpracowac z PLD.
Ja mam bardzo dobre wspomnienia z ZyXEL Omni.net LCD. Tylko potrzebna jest
karta fast-UART. Ale sam TA (bo jak ISDM to nie modem :) ) jest zewnętrzny
i można mu w konfiguracji ustawić, że zachowuje się jak zwykły modem
analogowy, tylko szybciej :)

Grzegorz
--