server IMAP

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Pon, 1 Paź 2001, 11:07:41 CEST

jaki server IMAP byscie polecili w sytuacji, gdy poczta leci przez procmaila
do kilku *folderow* w $HOME/mail/ a cala reszta trafia do /var/mail/$LOGNAME
???
acha - i chodzi mi o takie mozliwosci ustawienia, zeby nie dlo sie dobrac
wyzej niz do $HOME/mail/ no i oczywiscie main mailbox...

probowalem imap-* i courier-imap*, ale jeden wiem ze mi caly $HOME
udostepnial, a drugiego prawie wogle nie moglem ustawic jak trzeba... co
zatem byscie polecili?

--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )