Narzedzie do upgrade offline

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Pon, 1 Paź 2001, 11:17:12 CEST

poniedziałek 01/10/2001  1:01:44, Michal Margula:
> witam
>
> Czy ktores z naszych narzedzi spelnia ponizsze funkcje?
>
> - generuje liste pakietow na hoscie A
> - na podstawie tej listy sciaga pakiety do upgradu (oraz instalacji jesli to
>   wymagane) na host B
>
> Po prostu nie mam teraz stalego dostepu do netu a chcialbym miec aktualne
> pakiety :). Czyli biore HDD do kumpla i tam sciagam poprawki.

poldkiem możesz zrobić to tak:
- przerzucasz bazę rpma z A na B do powiedzmy /tmp/var/lib/rpm
- poleceniem:
 $ mkdir /tmp/RPMS && poldek --root=/tmp --upgrade-dist --fetch=/tmp/RPMS

 ściągniesz nowe pakiety. Jeżeli długo nie robiłeś upgradów to
 wyjdzie pewnie trochę błędów (konflikty/zależności), wtedy
 pomocne będzie dodanie "--force --nodeps"