Bind w tyle?

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Pon, 1 Paź 2001, 19:33:19 CEST

On Mon, 1 Oct 2001, Michal Kochanowicz wrote:

> Mam to samo, i prawdę mówiąc nie bardzo rozumiem skąd się to bierze.
> IIRC jesteśmy +1h w stosunku do UTC. Może robi poprawkę na to w
> niewłaściwą stronę? ;)

Na mojego nosa, to bind chodzi w chroocie i nie ma tam prawidłowego
zoneinfo. Sprawdź i zgłoś ew. do autora spec-a.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.