xmms-1.2.5-4

Jakub (mick3y) Mikusek mick3y w samael.k.pl
Wto, 2 Paź 2001, 14:52:11 CEST

Witold Filipczyk naskrobał(a):

>Używam drivera s3, który też po wyjściu z X-ów kaszani zupełnie
>(jest mały prostokąt z prawej strony, ale nic nie widać jak się
>wpisuje z klawiatury, można tylko zrebootować komputer albo ponownie
>uruchomić X-y)
>
>Może to dlatego, że mam XFree86-4.1.0-3 a s3-driver jest 4.1.0-6?

Raczej nie zależy to od wersji Xów(tzn. nie ma różnicy między 4.0.x a
4.1.x), gdyż u mnie było to samo. Przypuszczam, że to problem z
ustawianiem odświeżania po wyjścu z X. Autorzy sami piszą, że każda s3
działa inaczej. ;> Rozwiązałem problem instalując server z XFree-3.x.y.