xmms-1.2.5-4

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Wto, 2 Paź 2001, 15:37:15 CEST

On Tue, Oct 02, 2001 at 01:33:38PM +0200, Witold Filipczyk wrote:
> Cześć,
> Czy Wam też wywala się xmms?
> Ja robię CTRL+P, wciskam OK i mam tak:
> --
> Błąd segmentacji

U mnie coś takiego jest zawsze, gdy chcę namieszać w ustawieniach
pluginu. Raz ustawię - jest dobrze, chcę zmienić - segfault. Norma ;)
Co do nie wstawania: kiedyś miałem coś takiego, gdy zainstalowany był
niewłaściwy plug-in - nie pytaj jaki - dużo czasu minęło od tamtego
czasu :)

--
Jarosław Kamper	  	         jack w jack.eu.org	           UIN: 35713516
http://jack.eu.org		                  Registered Linux User # 165846