oidentd-2.0.0-1

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Wto, 2 Paź 2001, 21:54:46 CEST

On Tue, 2 Oct 2001 21:48:34 +0200, you wrote:
>Chciałbym zauważyć że to, co leży w repo posiada tylko jeden znany błąd
>- SIGSEGV po kill -HUP.

Chciałem zauważyć że przez ostatni miesiąc mój identd nie działał zgodnie
z moimi oczekiwaniami i na dodatek przestał działać z inetd :P, pytanie:
co ma 2.0.x czego nie miał 1.7.x bo jak dla mnie to stracił na
funkcjonalności i wniósł masę błędów po drodze.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w niewiem.org  http://hack.zone.to/
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć