Witajcie!

Mikolaj Habdank-Wojewodzki mecat w wp.pl
Wto, 2 Paź 2001, 22:16:47 CEST

Witajcie!
Jestem na tej liście po raz pierwszy, więc
chciałbym się przedstawić. Nazywam się Mikołja
Habdank-Wojewódzki i jestem początkującym
urzytkownikiem Linux-a. (Zainstalowanie PLD
uważam, za pewnego rodzaju osiągnięcie :-)

Ponieważ jak już pisałem jestem początkujący, to
chciałem spytać, dlaczego nie mogę odpalić rzadnej
aplikacji GNOME? Uruchomienie każdej aplikacji
kończy się komunikatem gnomecc has crashed due to
fatal error. Instalując pilnowałem, by spełnione
były wszystkie zależności pakietów, ale nie wiem
czy czegoś nie zainstalowałem, czy niedokofigurowałem.
Mam zainstalowane X4.0.2 (z dystrybucji), na
NVdriver (GF2MX) i działają one poprawnie. Jako
menager mam zinstalowane sawfish, (też sawfish-gnome).

pozdrowienia

MecaT

Encyklopedia PWN w WP. Sprawdź on-line! Kliknij < http://encyklopedia.wp.pl >