Witajcie!

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Śro, 3 Paź 2001, 00:49:53 CEST

Witam!

Dnia Tue, 2 Oct 2001 22:16:47 +0200 Mikolaj Habdank-Wojewodzki napisał(a):

> urzytkownikiem Linux-a. (Zainstalowanie PLD
> uważam, za pewnego rodzaju osiągnięcie :-)

Jak na początkującego to brawo! :)))
A dlaczego, jeśli wolno spytać PLD a nie RH czy MDK?

> Ponieważ jak już pisałem jestem początkujący, to
> chciałem spytać, dlaczego nie mogę odpalić rzadnej
> aplikacji GNOME? Uruchomienie każdej aplikacji
> kończy się komunikatem gnomecc has crashed due to
> fatal error. Instalując pilnowałem, by spełnione
> były wszystkie zależności pakietów, ale nie wiem
> czy czegoś nie zainstalowałem, czy niedokofigurowałem.
> Mam zainstalowane X4.0.2 (z dystrybucji), na
> NVdriver (GF2MX) i działają one poprawnie. Jako
> menager mam zinstalowane sawfish, (też sawfish-gnome).

Wygląda na to, że wali Ci się control-center, może zobacz czy masz
zainstalowane czcionki iso-8859-1 pod X'ami, bo same polskie (8859-2) nie
wystarczą. Miałem kiedyś podobny efekt i pomogło :)
A to jakaś starsza płytka? Bo od jakiegoś czasu (kilka miesięcy)
obowiązują X'y 4.1.0.

      Pozdrawiam
             Artur

Mr.Google i Mr.AltaVista. Fachowcy do wynajecia.
Nowe Centrum Wyszukiwania >> http://szukaj.interia.pl/