qmail i return-path/sender

BartOwl bartowl w bartowl.do.pl
Śro, 3 Paź 2001, 16:48:43 CEST

Dnia 2001.10.02 (23:46) przyszedł do mnie list od Witold Filipczyk:

> pine nie pozwala ustawić Sender:
> Jedyne co mi teraz przychodzi do głowy to podmienić w pine'ie ścieżkę do
> sendmaila na inny skrypt np. procmaila, a tam przy użyciu formail ustawić
> Sender: i wysłać to do sendmaila.

tez juz o tym myslalem, ale problem jest taki, ze w ustawieniach pine nie ma
nigdzie miejsca na wpisanie sciezki do sendmaila... wiec musialbym
przekompilowac, a wtedy moglbym sobie rownie dobrze zmienic zeby sendera z
from: robil.... ale myslalem ze da sie jakos latwiej... na razie mam zmienne
poustawiane (QMAILSHOST) i dziala, jak bede mial druga liste ktora bedzie
takich fikusow wymagala, to zaczne kombinowac... na razie moze byc tak jak
jest...

tak wiec dzieki wszystkim za pomoc, ale widze ze i tak lepiej nie bedzie :(
--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )