Witajcie!

Pawel px2 w tvk.pl
Śro, 3 Paź 2001, 21:17:11 CEST

On Wed, 3 Oct 2001, MecaT wrote:

> [...]
> Caldra, Debian Potato (najdłużej, bo dopuki nie dorwałem PLD, to uznawałem
> za najlepszy), na chwilę BSD. Po porównaniu systemów doszedłem do wniosku,
> że jeśli coś się samo robi to się samo źle robi - patrz windowsy. Tym samym
> wykosiłem Corel, Caldera, Mandrake, RedHat. Debiana wykosiła moim zdaniem
> bardzo trudna sprawa upgrade-a i instalowania pakietów w rpm-ach - on nie do
> końca łapie rpm-y :-( Slackware i SUSE kiedyś były dobre, ale rozrosły się
> bydlęta i teraz jest to dla lamy (czyli mnie) przerost formy nad treścią.
Hmm... Slack trudny?? Ja zaczynalem od RH, mialem go miesiac i sie
skopal, wiec zainstalowalem slacka i jak do tej pory uwazam, ze jest to
chyba najprostsza metoda nauczenia sie linuxowej "architektury". Wszystko
proste , jasne , wiadomo gdzie polozone , brak jakichkolwiek idiotycznych
, wlasnie, autodebilatorow tylko nauka edycji konfigow dla
przyzwyczajonych do klikania win-maniakow potrafi byc przerazajaca. Ale
wystarczy przemoc sie do manuala i zaliczyc dwa, trzy konfigi i po
sprawie. A co do instalacji pakietow to IMHO trza tylko przy instalacji
popatrzec c co sie instaluje (tryb expert, wcale nie taki straszny) i
tyle, wszystko gra i buczy. Zreszta do tej pory poza PLD moj drugi system
to Slack;)
> Zbyt wiele alternatywnych pakietów powodowało że po prostu gubiłem się np.
> miałem jednocześnie pine, mutt-a, mozille i kilka innych trudnych do
> nazwania pakietów do poczty na dzień dobry.
> !!!!!
> Czemu PLD? Bo nie instaluje "śmieci", bo JA go konfiguruję, a nie
> autodebilator oraz ma pakiety nawet nie w wersji test na czasie a nie sprzed
> pół roku (patrz X4.1.0 :-) na razie u was, bo ja mam ciągle 4.0.2 :-), ale
Zycze powodzenia:)
> poczekajcie...
> !!!!!
> >
> Dzięki, ale problem leżał gdzie indziej - wersja z CD miała zwalone GCC, a
> po upgejcie do 1.4 jest już wszystko w pożądku. Niestyety nie do końca,
> dlatego piszę spod windowsów :-(
A tu to jezeli juz musisz miec cos na szybko (poklikac, poklikac i dziala)
to Mandrake'a sobie wsadz:]
Im wczesniej wywalisz windowsa na stale tym szybciej wiecej bedziesz
potrafil na linuksie:)

Pozdawiam
Px2