Witajcie!

MecaT mecat w wp.pl
Śro, 3 Paź 2001, 21:41:37 CEST

>From: "Pawel" <px2 w tvk.pl>
>A tu to jezeli juz musisz miec cos na szybko (poklikac, poklikac i dziala)
>to Mandrake'a sobie wsadz:]
>Im wczesniej wywalisz windowsa na stale tym szybciej wiecej bedziesz
>potrafil na linuksie:)
Nie jest to takie łatwe... dużo pracuję w grafice (Corel, Bryce, Gimp) i mam
nieco specyficznych programów związanych ze studiami (Matlab, Mathematica,
Maple) wyłącznie pod Windowsy. Mam też skaner do którego nie ma sterowników
pod linuxa :-(a propo Primax4800Direct30bit). Stąd konieczność windy (do
czasu!). Na razie też nie znalazłem programu (nie wiem jak się nazywa, bo
wiem że takie są), który by ściągał plik (rpm-y PLD) tak jak getright :-(
Jeśli chodzi o samą pracę, to wolę X-y, bo bawią mnie themesy, a na PII
działają one znośnie.
Na razie jednak mam je połatane (część 686 z rpm-ów z ftp, a część na 386 z
CD) i zaczęły działać BARDZO niestabilnie i NIEPOKOJĄCO wolno. Musiałem więc
je opuścić, bo dopiero jestem w trakcie konfiguracji slnr-a i mutta (coś mi
nie działa... tylko co?, nawet nie potrafię opisać co jest nie tak:-)

pozdrowienia

MecaT

PS. jeśli znacie pakiety do Linux-a, odpawiadające wymienionym (np. Matlab -
Octave), to dajcie znać