OpenOffice6.0

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 3 Paź 2001, 23:20:10 CEST

On Wed, 3 Oct 2001, mecat wrote:
> Właśnie uruchamiam OpenOffice 6.0 i po zainstalowaniu mam taki komunikat:
> This Early Access Version has expired! To co jest to open, czy klozed?
> czegoś tu nie łapię, więc chyba będzie to kolejna rzecz, którą będę
> ściągał, chyba że coś namotałem?

Źródła są open - program teraz jest też beta, więc firma nie chce, żeby po
wypuszczeniu normalnej wersji ganiały jeszcze po komputerach niepełne. Nie
widzę w tym nic szczególnie nagannego.

BTW. Popróbowałem sobie SO-6.0beta i jestem naprawdę zadowolony. Jest
_dużo_ szybszy od 5.2 - to co było jednym z głównych mankamentów.
Wada teraz jest taka, że czasem lubi się wyłożyć - ale zobaczymy jak
będzie później.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
R.I.P. - rest in pieces ...