Witajcie!

MecaT mecat w wp.pl
Czw, 4 Paź 2001, 09:00:21 CEST

Witajcie!
> Primax4800Direct jest kompatybilny z Plustek OpticsPro i jest obsługiwany
> od sane-1.0.0 w backendzie plustek-sane.

Dzięki. Nigdy nie instalowałem skanera. Poszukam w HOW-to, lub doc-ach, ale
jeśli miałbym problemy, to pewnie jeszcze przypomnę o tym skanerze.

> Downloader for X ?

Chodzi mi o program, który by tworzył listę plików, które będzie miał
ściągnąć. Będzie potrafił wznawiać połączenia i będzie radził sobie tak samo
dobrze z http i ftp. Również istatne jest, by po wyłączeniu go i ponownym
uruchomieniu wznawiał odczytywanie plików od bajtu na którym skończył.

pozdrawiam

MecaT