MOZILLA 0.9.4 czcionki

MecaT mecat w wp.pl
Czw, 4 Paź 2001, 19:34:46 CEST

Witajcie!

Po zainstalowaniu Mozilli 0.9.4 z rpm-ów, ustawiły mi się bardzo
nieczytelne czcionki w menu. Czy jest to kwestia themes-ów?
Czy też po prostu jakiś ustawień? Jeśli tak to jakich?
Również chciałem zapytać, czemu nie każdy serwer smtp
jest akceptowany przez mozille? WP działa poprawnie,
Onet i Interia nie działają (przynajmniej u mnie:-)

pozdrowienia

MecaT

PS. o Mozilli pisałem na pl.comp.os.linux proponowali
przeinstalowanie X-ów na 4.1.0 i tak też zrobiłem
tyle że to nie pomogło. Proszę więc o pomoc bo będę musiał wrócić
do OutlookExpress-a, albo mutt+slnr (na razie nie mogę ich
do końca skonfigurować)

PS2. nie wiem czy nie wysyłam tych tekstów jako HTML, jeśli
tak to proszę o informacjię, bo nie lubię śmiecić