MOZILLA 0.9.4 czcionki

MecaT mecat w wp.pl
Czw, 4 Paź 2001, 22:03:48 CEST

From: "Artur Flinta" <aflinta w interia.pl>

 Witaj!
> Jeżeli mogę zaproponować, to: zamiast mozilli zainstaluj galeona
> (+mozilla-embedded), natomiast do poczty polecam sylpheed.

Z tym galeonem to jest dla mnie nieciekawe rozwiązanie, bo ja domyślnie chcę
pozbyć się Gnome - zdecydowanie bardziej polubiałem WMakera - mały szybki i
elegancki, ateraz walczę nad maleńką biurową dystrybucją i do niej nie
pasuje kombajn typu X+GTK+GNOME - a propo możecie polecić jakiś ultra szybki
menażer, który by umożliwiał odpalenie przeglądarki (na razie Mozilla, ale
może ulec to zmianie jak znajdę szybszą) i OpenOffice?
Co do slypheed-a to jesteś kolejną osobą go polecającą, więc na pewno
sprubuję - szczerze to ja wybiorę wszystko tylko nie slnr-a :-) To nie jest
antypatia do literkowego trybu - siedzę na fb 1024x768 i mc i links (lynx
też) to conajmniej połowa mojego siedzenia przed kompem :-) ale jakoś do
poczty wolę bardziej zaawansowane technologie, które mogły by poradzić sobie
z HTML-em.

pozdrowienia

MecaT