Czy ktos mnie slyszy!

Mikolaj Habdank-Wojewódzki mecat w interia.pl
Pią, 5 Paź 2001, 21:49:28 CEST

Artur Flinta <aflinta w interia.pl> wrote:
> Z tego co wiem, to trzeba ustawić w programi czcionkę na jakąś polską
> (iso-8859-2) w konfiguracja->preferencje->wyświetlanie, zostawić kodowanie
> na automatyczne (widok->strona kodowa), oraz mieć ustawioną zmienna
> LANG=pl_PL (najlepiej w pliku /etc/sysconfig/i18n
>
>        Pozdrawiam
>           Artur
To wszystko mam ustawione i mi wyswietla pliterki. W OpenOffice mi dzilaja i mam l kreslone itp. ale podczas edyscji maili w Sylpheed nie moge nacisnonc ALT+a (tzn. moge ale to nic nie daje).

pozdrowienia

MecaT

Poczta nie pozwoli Ci zapomniec.
Twoja nowa poczta. >> http://poczta.interia.pl/