doomlegacy ;)

Mikolaj Habdank-Wojewódzki mecat w interia.pl
Pią, 5 Paź 2001, 23:33:05 CEST

Artur Flinta <aflinta w interia.pl> wrote:
> Windą?? A to nie jest lista poświęcona linuksowi? Na mojej maszynie jest
> oprócz linuxa jeszcze OS/2, WIndows not found :))
GRATZY!!
Ja powoli ucze sie Linux-a wiec za jakis czas bede mogl zrezygnowac z w2k, ale puki co to je jeszcze mam, choc dzisaj siedzialem na nich moze z 20 minut :-)
Mi ciagle nie udalo sie odpalic Q3 i UT na linuxie, wiec jestem w malinach.

pozdrowienia

MecaT

Masz zwykle konto? Nie wiesz, co tracisz.
Twoja nowa poczta. >> http://poczta.interia.pl/