Telnet i Ftp

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Pią, 5 Paź 2001, 23:59:04 CEST

On Fri, 5 Oct 2001 23:39:52 +0200, you wrote:
>Z tego co pamiętam, to fail będzie dopuki nie zainstalujesz apache albo
>ftp albo jakiegokolwiek innego procesu wstającego z tegoż daemona.

Hmm ani apache ani żaden znany mi z PLD ftpd nie startują z inetd'a więc
ta rada to za dobra nie jest, po prostu potrzebujesz jakiegoś pliku
(poprawnego) w tym katalogu:
[grzegorz w linux SPECS]$ ls -l /etc/sysconfig/rc-inetd/
razem 7
-rw-r-----    1 root     root          129 wrz 19 20:45 nntpd
-rw-r-----    1 root     root          117 paĽ 12  2000 ntalkd
-rw-r-----    1 root     root          129 kwi  2  2001 spop3d
-rw-r-----    1 root     root          166 wrz  7 00:34 spop3d-ssl
-rw-r-----    1 root     root          134 paĽ  4 07:05 swat
-rw-r-----    1 root     root          116 paĽ 12  2000 talkd
-rw-r-----    1 root     root          118 sie 15 23:49 telnetd

z którego to zostanie ładnie wygenerowany inetd.conf czy też np:
[root w linux SPECS]# cat /etc/rlinetd.conf|head
# This file is autogenerated!

service "nntp" {
        protocol        tcp;
        port            "119";
        user            "news";
        group           "news";
        tcpd            { exit; }
        exec            "/usr/sbin/leafnode";
}

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w niewiem.org  http://hack.zone.to/
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć