sb128 + ecs/via + 2.4

jackalek slawek w itl.pl
Pią, 5 Paź 2001, 20:26:45 CEST

Hello Crazniety,

Thursday, October 04, 2001, 10:49:07 AM, you wrote:

> Dzialala ci karta SB128 ?
> To juz i tak duzy sukces.

hmm, ja przypadkiem sobie wlaczylem w konfogu kernel obsluge chpsetu
sb128 jak kompilowalem 2.4.10 i przy starcie widz ze zdetektowal.
zapodalem amp'a a tu muza gra, deko cicho, ale jakos mozan sie
pogodzic. Nie doszedlem jeszcze gdzie sie ustawia cos takiego
regulacja glosnosci w windzie :)
ps
system to slack 8, mam nadzieje ze bic nie bedziecie, ale to systemik
edukacyjny, na razie bez x'ow bo nie umiem ich uruchomic (a wlasciwie
to nie mam czasu aby nad tym posiedziec :( robota i takie sprawy

--
Best regards,
 jackalek                            mailto:slawek w itl.pl