Telnet i Ftp

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Sob, 6 Paź 2001, 13:29:00 CEST

On Fri, 5 Oct 2001, Artur Flinta wrote:

>Witam!

>Z tego co pamiętam, to fail będzie dopuki nie zainstalujesz apache albo
>ftp albo jakiegokolwiek innego procesu wstającego z tegoż daemona.
A co ma z tym wspólnego apache ?????? Co do ftp-a to się zgadza :-)
Ewentualnie jeszcze cvs-pserver lub telnetd ewentualnie solidpop3d - tak
mi wyszło doświadczalnie. Fail jest dlatego, że katalog
/etc/sysconfig/rc-inetd/ jest pusty. A każdy z tych pakietów dorzuca tam
swój plik konfiguracyjny.
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl