Telnet i Ftp

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Sob, 6 Paź 2001, 13:41:30 CEST

On Sat, 6 Oct 2001 13:32:04 +0200 (CEST), you wrote:
>Co do apache'a zgoda, ale ftpd - już nie:
>rpm -qf /etc/sysconfig/rc-inetd/ftpd
>wu-ftpd-2.6.1-9

Jezu ludzie czytajcie ze zrozumieniem, _ŻADEN_ _ZNANY_ !!!_MI_!!! z PLD
ftpd nie startuje z inetdaemon'a!!! Gdzie tu jest napisane że w PLD nie ma
takiego ftpd?

PS. Wiem czepiam się ale wy też :P

PS2. Żeby nie było:
[grzegorz w linux grzegorz]$ rpm -qa|grep ftpd
muddleftpd-authlibmysql-0.1-1
muddleftpd-1.3.11-2

Acha i może EOT przynajmniej w tej kwestji.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w niewiem.org  http://hack.zone.to/
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć