devfsd

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Pon, 8 Paź 2001, 00:19:45 CEST

Witam!

Jakoś dziwnie zachowuje mi się devfsd, mam to odpalane na starcie systemu
(wpis w /etc/sysconfig/system), pokazuje pięknie, że wywstartował, a potem
jak już się zaloguję to po zrobieniu ps -ax procesu devfsd nie ma :( i
wali mi się z tego powodu dźwięk ( a dokładniej emulacja OSS przez Alsę).

            Pozdrawiam
                Artur

ps. jajko 2.4.10 własnej kompilacji (czyste bez patchy), wszystkie pakiety
aktualne. Problem pojawił się po aktualizacji w ostatnią sobotę wieczorem,
poprzednia aktualizacja była w piątek.

Nie dwoi Ci sie w oczach. To nam sie podwoilo. ;-)))
Nowe Centrum Wyszukiwania >> http://szukaj.interia.pl/