devfsd

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Pon, 8 Paź 2001, 15:50:46 CEST

Witam!

Dnia Mon, 8 Oct 2001 10:34:52 +0200 wrobell napisał(a):

> pakiety
> i tu tkwi wg. mnie problem, potrzebujesz nowszego devfsd; zainstaluj
> 1.3.16; mi pomogło

Niestety :( zainstalowałem i nie pomogło. Proces dalej gdzieś zdycha bez
śladu :( Postaram się jeszcze namierzyć gdzie, jak odpali mi się
interaktywne uruchamianie. Najlepsze jest to, że devfsd na jajku 2.4.10
działał mi bezproblemowo (od kiedy to jajko wyszło), a tu nagle taki zawód
:(

        Pozdrawiam
                Artur

Poczta nie pozwoli Ci zapomniec.