StarOffice6.0Beta

Mikołaj Habdank-Wojewódzki mecat w interia.pl
Pon, 8 Paź 2001, 16:35:10 CEST

Witajcie!

Sciągnołem sobie OpenOffice638, ale ten zawiera błędy - nie ma jakiejś biblioteki i ogólnie nie pracuje zadowalająco (brak spell cheker-a polskiego odczówam najdotkliwiej - inni zresztą też:-). Czy jest sens sciągać StarOffice6.0Beta? Czy ktoś to sciągnoł i ma na ftp-ie, bo pobieranie go z sun-a jest uciążliwie?

pozdrowienia

MecaT

PS. dalej nie wiem jak w Sylpheed odpalić listy dyskusyjne news.tpi.pl - może wy wiecie

Masz zwykle konto? Nie wiesz, co tracisz.
Twoja nowa poczta. >> http://poczta.interia.pl/