StarOffice6.0Beta

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Pon, 8 Paź 2001, 18:01:09 CEST

Witam!

Dnia Mon, 8 Oct 2001 17:53:46 +0200 Mikołaj Habdank-Wojewódzki napisał(a):

> jest jest... :-( - porównując go z Corel Office2002 to sobie można
> nim...

?? A co taka "babcia" potrzebuje, że ma to CorelOffice 2002 a nie ma SO
5.2 czy MSO2k?

> czy Linux już nadaje się do biura?

Jeżeli chodzi o samo przetwarzanie dokumentów, walą Cię pseudo standardy
(doc), nie potrzebujesz programu płatnika to IMHO tak (są pod linux'a
nawet programy do księgowości po polsku, oczywiście komercyjne).

> Skąd go wziąść? Szukam rpm-a jakiegoś wmiarę nowego.
> KDE odpada - tzn. te kompy mają za mało ramu na takie cuś...

AbiWord potrzebuje gnome-libs,
http://www.gnome.org/gnome-office/abiword.shtml

> Czy słyszałeś kiedyś o tym by babcia nauczyła się LaTeX-a? Ja mam z nim
> bycze problemy - cofa mnie i to na dużą odległość - a co dopiero jakaś
> tam kobieta, która myszki nie umie obsługiwać :-)

A tu mysz nie jest potrzebna, LaTeX doskonale działa na terminalach
tekstowych, tylko podgląd trzeba na graficznym lub drukarce robić :)

> ... wydziale elektrycznym (AGH) - EAIiE? jaki kierunek? Pytam, bo ja
> jestem z tej samej bajki - Elektrotechnika III rok.

AiR, kiedyś dziennie a teraz na V zaocznych :)

          Pozdrawiam
                 Artur

Mowia o nim "piorun sycylijski".
I Ciebie moze opetac seksualny amok!