StarOffice6.0Beta

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Pon, 8 Paź 2001, 18:36:01 CEST

Witam!

Dnia Mon, 8 Oct 2001 18:20:27 +0200 Mikołaj Habdank-Wojewódzki napisał(a):

> A propo, czy są ludzi zainteresowani stowrzeniem na bazie PLD
> pseudo-dystrybucji
> (ciągle było by to PLD, tyle że przebrane i z supportem innego
> stuff-u:-) pod biura?
> Mogła by to być lista pakietów wybranych z PLD (może nawet katalogiem
> linków),
> która była by minimalną, ale już w pełni działającą wersją biurową?

Do tego nie trzeba stwarzać dystrybucji tylko plik konfiguracyjny do
instalatora :)

> przeglądarka WWW (Galeon?), obsługa poczty (Sylpheed?), jakiś Office
> (SO?, OO?, Abi?
> KOff?) - ale ważne żeby miał także Excela, ewentualnie do obrazków
> GIMP?+sane?+cups?

To straszne, że dla wielu ludzi Excell to synonim arkusza kalkulacyjnego
(kalkusz jak to mawiano u mnie w łączności)
Zamiast excella proponuję gnumeric, bo widzę, że ta biuro-dystrybucja robi
się gnomeowa :)

np. pgaccess? do pgsql'a
Takie bajery ma też adabas do SO 5.2

        Pozdrawiam