StarOffice6.0Beta

Mikołaj Habdank-Wojewódzki mecat w interia.pl
Pon, 8 Paź 2001, 19:26:16 CEST

> Do tego nie trzeba stwarzać dystrybucji tylko plik konfiguracyjny do
> instalatora :)
Zgadza się, tak akurat to nazwałem, ale chyba wszyscy wiedzą o co chodzi.
> To straszne, że dla wielu ludzi Excell to synonim arkusza kalkulacyjnego
> (kalkusz jak to mawiano u mnie w łączności)
> Zamiast excella proponuję gnumeric, bo widzę, że ta biuro-dystrybucja robi
> się gnomeowa :)
Ja tutaj wymieniam co znam, ale wcale nie wiem czy to jest dobre - każda sugestia
będzie odrazu dla mnie wskazówką co przetestować. Arkusza nie kojarzę z Excelem
ale akurat tak mi się napisał - sam pracuję w czymś opracowanym przez Corel-a
> np. pgaccess? do pgsql'a
> Takie bajery ma też adabas do SO 5.2
Adabas z SO, ma pewien feler - ja do dziś nie widziałem adabas działającego

pozdrawiam

MecaT

Mowia o nim "piorun sycylijski".
I Ciebie moze opetac seksualny amok!