StarOffice6.0Beta

Maciej Arciuch macara w supermedia.pl
Pon, 8 Paź 2001, 21:43:13 CEST

Dnia Mon, 8 Oct 2001 18:36:01 +0200
Artur Flinta <aflinta w interia.pl> napisał(a):

> Witam!
Hej!
> Do tego nie trzeba stwarzać dystrybucji tylko plik konfiguracyjny do
> instalatora :)
Zgadzam się w 100 procentach :))
Można by taką listę pakietów przygotować, + kilka nowych, np.: AbiWord - chyba u nas go nie ma oraz Evolution - dosyć podrósł, wersja w /test nieaktualna i raczej nie działająca(przynajmniej u mnie)... Do tego doszlifować kilka drobiazgów (GNOME i takie tam...)

--
<|Macar|> <|Maciek Arciuch|> <|ICQ# 25168182|> <|macara w supermedia.pl|>