Czy moglby ktos podeslac jakas krotka instrukcje jak odpalic popbsmtp

Marcin Chojnowski martii w obgyn.edu.pl
Wto, 9 Paź 2001, 08:54:46 CEST

Dnia Pańskiego 09 Oct, 2001, Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk napisał(a):
> [grzegorz w linux grzegorz]$ rpm -q pop-before-smtp --requires|grep ^perl
> perl
> perl(DB_File)

Niekoniecznie z tego co ja miałem to pop-before wykłada się na
ipv6 który to defaultowo w PLD posiada urządzenie sieciowe. Po protu
przy starcie sprawdza jaki adres ma karta sieciowa i otrzymuje też
dane ipv6 których nie rozumie, ja osobiście używam ipv6 i musiałem
modyfikować skrypt, poza tym jeśli będziesz stosował np APOP to
ten skrypt też nie zadziała.

Martii