StarOffice6.0Beta

Rober Kurtys bob w pozyton.net.pl
Wto, 9 Paź 2001, 10:53:30 CEST

On Tue, 9 Oct 2001 10:01:34 +0200
"Artur Flinta" <aflinta w interia.pl> wrote:

> Witam!

> No iestety, jeszcze się nie odpala :(, ale nic jeszcze w tym kierunku aby
> to porawić nie robiłem

> No tak, chyba, że jestem nieświadom ich braku, ale wydaje mi się, że
> działają

no to jestes jednym z nielicznych
(dokladniej to jedyna znana mi osoba, choc inni tez tak twierdzili na poczatku ;>)

odpal gfontsel; wybierz czcionke Type1 (np: Times New Roman , Arial...) i zobacz czy dostaniesz napis
"czcionka nie jest dostepna" ewentualnie patrz czy po wybranie czcionki zmieni ci sie wyglad w oknie podgladu (bo sam fakt istnienia ich na liscie czcionek to dla mnie za malo!)

pozdrowienia
qwark