StarOffice6.0Beta

Mikołaj Habdank-Wojewódzki mecat w interia.pl
Wto, 9 Paź 2001, 11:00:30 CEST

Witajcie!
> Np. ja ciągle nie wiem jakie pakiety jest sens dawać do takiej instalacji, co jest konieczne
> a co tylko dla zasady w depach się dodaje. Wiem że powinny być takie pakiety:
> przeglądarka WWW (Galeon?), obsługa poczty (Sylpheed?), jakiś Office (SO?, OO?, Abi?
> KOff?) - ale ważne żeby miał także Excela, ewentualnie do obrazków GIMP?+sane?+cups?
odpowieadniae samemu sobie :-)
Właśnie zainstalowałem SO6.0B i się on wykrzacza. Dlatego też będę go odinstalowywał i czekał
na patche.
> Aha, jeszcze jedno - wiem że Acces ma możliwość tworzenie baz opartych na SQL w sposób
> "przystępny" tzn. graficzny. Czy coś pod linux-em, co również daje możliwość przystępnej edycji
> baz typu MySQL i PosgresSQL? Oczywiście zawsze można sobie napisać
> np. pod PHP, ale czy nie krążą już jakieś gotowce?
A gnome-db? Czy ktoś to odpalił? Czy zna ktoś odpowiednika? Widziałem tylko screenschoty, bo
jak zwykle nie mogę sobie poradzić z depami...
pozdrowienia

MecaT

Mowia o nim "piorun sycylijski".
I Ciebie moze opetac seksualny amok!