/etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-ppp0 a /etc/ppp/

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Wto, 9 Paź 2001, 11:42:30 CEST

Wrzucajam plik ifcfg-ppp0 do /etc/sysconfig/interfaces. Definiuję tam
wszelkie potrzebne mi opcje (czyli to, co jest w /etc/ppp/options - z tego
co widziałem, to ten plik nie jest czytane w przypadku takiego podnoszenia
interfejsu ....). I teraz pytanie (potrzebne do SDI ;-) - czy pppd
podnoszony w ten sposób będzie widział i korzystał z zawartości pliku
/etc/ppp/pap-secrets ????? Bo właśnie jakoś mi ni chciał .....:-((( Czy
ewentualnie jest jakiś sposób, żeby podać to hasło w ifcfg-pppo ?

--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl